Přidejte si Messenger Chat do vašeho FASTCentrik e-shopu.
FASTCentrik e-shopové řešení se nově stalo partnerem ChatGo a přináší snadné propojení chatu do e-shopu. Díky naší nové spolupráci jsme pro vás připravili návod, jak využít ChatGo v e-shopu naplno. ChatGo vám nejen usnadní integraci Messenger zákaznického chatu do...
ChatGo návod pro MioWeb.
MioWeb je oblíbený poskytovatel webových řešení, které prodávají. Díky naší nové spolupráci jsme pro vás připravili návod, jak využít ChatGo v MioWebu naplno. ChatGo vám nejen usnadní integraci Messenger zákaznického chatu do vašeho webu nebo e-shopu, ale hlavně vám...
Jak přidat Messenger zákaznický chat do WEBczech eshopu?
WEBczech je oblíbený poskytovatel webových a eshopových řešení. Díky naší nové spolupráci jsme pro vás připravili propojení ChatGo Messenger zákaznického chatu v WEBczech webu nebo e-shopu. ChatGo propojení vám usnadní integraci Messenger zákaznického chatu do vašeho...
Co dělat, když se mi Facebook Chat plugin nezobrazuje na stránkách?
Při instalaci Facebook Chat pluginu na Vaši stránku se může vyskytnou několik problémů, které zabrání zobrazení chatu na vašich stránkách. V tomto článku uvádím možná řešení problémů se zobrazením chatu. 1) Nejprve zkontrolujte ve Facebook nastavení, zda je vaše...
Jak přidat Messenger zákaznický chat do UPgates eshopu?
UPgates je oblíbený poskytovatel eshopových řešení. Díky naší nové spolupráci jsme pro vás připravili propojení ChatGo Messenger zákaznického chatu v UPgates e-shopu. ChatGo propojení vám usnadní integraci Messenger zákaznického chatu do vašeho e-shopu a umožní vám...
Nasazení Messenger zákaznického chatu do Shoptetu
Pokud na dotaz v chatu na webu nemůžete reagovat okamžitě, můžete odpovědět později. Odpovíte návštěvníkovi přímo do jeho mobilu do aplikace Messenger a to bez jeho předchozí registrace a získávání mailové adresy v chatovacím okně. Shoptet.cz je přední...
Co dělat, když nevidím všechny stránky, které spravuji?
Chcete připojit novou facebookovou stránku k zákaznickému chatu nebo vám vypršela práva pro připojení a není vidět v seznamu pro připojení? Zde je postup, jak zpřístupnit stránku k zákaznickému chatu ChatGo. Jak přidat přístup? 1. Přejděte na správu business integrace...
[Aktualizováno 10.3. 2021] – Omezení Messenger chatbotů po EU regulacích
Aktualizováno 10.03. 2020 Facebook třetího února oznámil postupné navracení funkcí v Messengeru zpět na EU trh. Opět můžeme vytvářet automatické odpovědi s tlačítky. Doufejme, že se brzy vrátí i další funkcionality. Aktualizace 16.12. 2020 Oslovení...
Jak přidat messenger chat na webové stránky.
Pokud na dotaz v chatu na webu nemůžete reagovat okamžitě, můžete odpovědět později. Odpovíte návštěvníkovi přímo do jeho mobilu do aplikace Messenger a to bez jeho předchozí registrace a získávání mailové adresy v chatovacím okně. Jak přidat Messenger zákaznický...
Jak připojit Facebook stránku k Chatgo
Chatgo zákaznický chat propojuje web a Messenger od Facebooku. Ke každému chatu je nutné tzv. připojit veřejně publikovanou facebook stránku. Novou stránku lze přidat rozbalením stránky v levém panelu nahoře. A pak zvolit tlačíko s ikonou plus a textem "další...