Nasazení Messenger zákaznického chatu do Shoptetu

by | Mar 7, 2021 | Podpora

Pokud na dotaz v chatu na webu nemůžete reagovat okamžitě, můžete odpovědět později.

Odpovíte návštěvníkovi přímo do jeho mobilu do aplikace Messenger a to bez jeho předchozí registrace a získávání mailové adresy v chatovacím okně.  

 

Shoptet.cz je přední poskytovatel eshopových řešení u nás. Díky skvělé spolupráci jsme pro vás připravili ChatGo doplněk.

ChatGo doplněk pro Shoptet vám usnadní integraci Messenger zákaznického chatu do vašeho e-shopu a umožní vám používat jeho pokročilé funkce.

V jednoduchém grafickém editoru můžete nastavit automatické odpovědi s tlačítky a obrázky, nastavit oslovení zákazníka jeho jménen v pátem pádě, a nebo připravit jiné nastavení chatu a automatických odpovědí pro různé sekce e-shopu.

Jak přidat Messenger zákaznický chat do vašeho eshopu?

1)  Nejprve naistalujte ChatGo doplněk do vašeho e-shopu. Instalaci proveďte zde.

2) Dále budete potřebovat veřejně publikovanou firemní facebookovou stránku a tu připojíte k chatu. Podrobný návod naleznete zde.

3) Dalším krokem je propojení chatu s vaším e-shopem. V administraci Shoptetu zjistíte ID vašeho klientského účtu a zadáte ho v administraci ChatGo v sekci Přidat na web -> Integrace -> Shoptet.

 

4)  V administraci Chatgo v sekci PŘIDAT NA WEB zkontrolujte a případně přidejte domény na seznam povolených domén vašeho e-shopu, na kterém chcete Messenger chat umístit. Zadejte název domény a stiskněte tlačítko povolit. Uveďte také všechny subdomény např. obchod.elektro.cz, www.elektro.cz atd..

Povolené domény lze spravovat také přímo v nastavení vaší facebookové stránky.

  1. Přejděte na Facebook.com
  2. Najděte vaší stránku
  3. Přejděte do nastavené vaší stránky
  4. Sekce pokročilé zprávy -> Domény přidané na seznam povolených

 

5) Nyní v administraci ChatGo zbývá chat veřejně publikovat. 

 

Hotovo. Gratuluji. Přejděte na adresu vašeho eshopu a chat uvidíte v pravém dolním rohu obrazovky. Chat je připojen a nyní můžete nastavit automatické odpovědi a komunikovat se zákazníky.

Co dělat, když se mi chat nezobrazuje na stránce?

Kompletní seznam případných problémů a jeji řešení se zobrazením chatu naleznete zde v sekci návody.

Byl tento článek užitečný? Potřebujete poradit?

 

Napište mi do chatu nebo na support@chatgo.cz.

Vyzkoušejte také náš nový Shoptet doplněk Fotorecenze

 

Nechte za sebe promluvit své zákazníky pomocí fotorecenzí.  Ukažte, že u vás lidé rádi nakupují a že jsou se svými objednávkami a hlavně produkty od vás spokojení. Díky doplňku budete moci fotorecenze automaticky sbírat a zveřejnit je na svém e-shopu – na hlavní stránce i v detailu konkrétního produktu pod jeho popisem.

Vyzkoušejte Shoptet doplněk zde. 

 Přátelská podpora je skvělý marketing. 

Chatgo jsem vytvořil s cílem umožnit brandům komunikovat se zákazníky tak, jak lidé komunikují se svou rodinou a přáteli. Jednoduše, přes mobil, přes Messenger.

Zdeněk Dušátko
Autor projektu Chatgo

 

Oslovte návštěvníky vašeho webu ještě dnes.