Nasazení Messenger zákaznického chatu do Shoptetu
Pokud na dotaz v chatu na webu nemůžete reagovat okamžitě, můžete odpovědět později.
Odpovíte návštěvníkovi přímo do jeho mobilu do aplikace Messenger a to bez jeho předchozí registrace a získávání mailové adresy v chatovacím okně.
Shoptet.cz je přední poskytovatel eshopových řešení u nás. Díky skvělé spolupráci jsme pro vás připravili ChatGo doplněk.
ChatGo doplněk pro Shoptet vám usnadní integraci Messenger zákaznického chatu do vašeho e-shopu a umožní vám používat jeho pokročilé funkce.
V jednoduchém grafickém editoru můžete nastavit automatické odpovědi s tlačítky a obrázky, nastavit oslovení zákazníka jeho jménen v pátem pádě, a nebo připravit jiné nastavení chatu a automatických odpovědí pro různé sekce e-shopu.
Jak přidat Messenger zákaznický chat do vašeho eshopu?
1) Nejprve naistalujte ChatGo doplněk do vašeho e-shopu. Instalaci proveďte zde.
2) Dále budete potřebovat veřejně publikovanou firemní facebookovou stránku a tu připojíte k chatu. Podrobný návod naleznete zde.
3) Dalším krokem je propojení chatu s vaším e-shopem. V administraci Shoptetu zjistíte ID vašeho klientského účtu a zadáte ho v administraci ChatGo v sekci Přidat na web -> Integrace -> Shoptet.
4) V administraci Chatgo v sekci PŘIDAT NA WEB zkontrolujte a případně přidejte domény na seznam povolených domén vašeho e-shopu, na kterém chcete Messenger chat umístit. Zadejte název domény a stiskněte tlačítko povolit. Uveďte také všechny subdomény např. obchod.elektro.cz, www.elektro.cz atd..
Povolené domény lze spravovat také přímo v nastavení vaší facebookové stránky.
- Přejděte na Facebook.com
- Najděte vaší stránku
- Přejděte do nastavené vaší stránky
- Sekce pokročilé zprávy -> Domény přidané na seznam povolených
5) Nyní v administraci ChatGo zbývá chat veřejně publikovat.
Hotovo. Gratuluji. Přejděte na adresu vašeho eshopu a chat uvidíte v pravém dolním rohu obrazovky. Chat je připojen a nyní můžete nastavit automatické odpovědi a komunikovat se zákazníky.

Co dělat, když se mi chat nezobrazuje na stránce?
Kompletní seznam případných problémů a jeji řešení se zobrazením chatu naleznete zde v sekci návody.
Byl tento článek užitečný? Potřebujete poradit?
Napište mi do chatu nebo na support@chatgo.cz.
Vyzkoušejte také náš nový Shoptet doplněk Fotorecenze
Nechte za sebe promluvit své zákazníky pomocí fotorecenzí. Ukažte, že u vás lidé rádi nakupují a že jsou se svými objednávkami a hlavně produkty od vás spokojení. Díky doplňku budete moci fotorecenze automaticky sbírat a zveřejnit je na svém e-shopu – na hlavní stránce i v detailu konkrétního produktu pod jeho popisem.
Vyzkoušejte Shoptet doplněk zde.

Přátelská podpora je skvělý marketing.
Chatgo jsem vytvořil s cílem umožnit brandům komunikovat se zákazníky tak, jak lidé komunikují se svou rodinou a přáteli. Jednoduše, přes mobil, přes Messenger.
Zdeněk Dušátko
Autor projektu Chatgo
Oslovte návštěvníky vašeho webu ještě dnes.