Co dělat, když se mi messenger widget nezobrazuje na stránkách?

by | May 8, 2021 | Podpora

Při instalaci messenger widgetu na Vaši stránku se může vyskytnou několik problémů, které zabrání zobrazení widgetu na vašich stránkách. V tomto článku uvádím možná řešení problémů se zobrazením messenger widgetu.

1)  Nejprve zkontrolujte ve Facebook nastavení, zda je vaše Facebook stránka veřejně publikována. Widget se pro skryté nebo soukromé stránky nezobrazí.

 

2) V nastavení stránky dále zkontrolujte, zda není zobrazení stránky omezeno na území nebo věkovou skupinu. Pokud např. omezujete zobrazení pouze pro Českou republiku, tak widget nemusí správně fungovat. V nastavení musí být uvedeno viditelné všem, viz následující obrázek.

 

2) V administraci ChatGo v sekci kód na stránku zkontrolujte povolené domény webových stránek, na které chcete messenger widget umístit. Zadejte název domény a stiskněte tlačítko povolit. Uveďte také všechny subdomény např. obchod.elektro.cz, www.elektro.cz atd..

Povolené domény lze spravovat také přímo v nastavení vaší facebookové stránky.

  1. Přejděte na Facebook.com
  2. Najděte vaší stránku
  3. Přejděte do nastavené vaší stránky
  4. Sekce pokročilé zprávy -> Domény přidané na seznam povolených

3) Zkontrolujte, že máte správně vložen kód do své stránky. V prohlížeči Chrome přejděte na vaši stránku a stiskněte pravé tlačítko myši, zvolte zobrazit zdrojová kód. Pak vyhledejte chatgo.cz a uvidíte obdobný kód viz obrázek níže.

 

Pokud kód na stránce nevidíte, tak v administraci ChatGo v sekci kód na stránku naleznete kód messenger widgetu, který je nutné vložit do všech vašich webových stránek, kde chcete messenger widget zobrazit. Kód vložte mezi tagy <head> a </head>.

 

4) V administraci ChatGo musí být widget veřejně publikován.

 

5) Messenger widget se zobrazuje správně, ale po kliknutí na tlačítko “Napsat přes aplikaci Messenger” se neotevře konverzace s vaší stránkou.

Toto může být způsobeno zadaním špatného uživatelského jména facebookové stránky v sekci PŘIDAT NA WEB. Prosím, nastavte si uživatelské jméno stránky. Více o uživatelském  jméně stránky naleznete zde.

Byl tento článek užitečný? Potřebujete poradit?

 

Napište mi na messengeru nebo na support@chatgo.cz.

 Přátelská podpora je skvělý marketing. 

Chatgo jsem vytvořil s cílem umožnit brandům komunikovat se zákazníky tak, jak lidé komunikují se svou rodinou a přáteli. Jednoduše, přes mobil, přes Messenger.

Zdeněk Dušátko
Autor projektu Chatgo

 

Oslovte návštěvníky vašeho webu ještě dnes.