Jak přidat messenger widget do WEBczech eshopu?
WEBczech je oblíbený poskytovatel webových a eshopových řešení. Díky naší nové spolupráci jsme pro vás připravili propojení ChatGo messenger widgetu v WEBczech webu nebo e-shopu.
V jednoduchém grafickém editoru můžete nastavit automatické odpovědi s tlačítky a obrázky, nastavit oslovení zákazníka jeho jménen v pátem pádě, a nebo připravit jiné nastavení widgetu a automatických odpovědí pro různé sekce e-shopu.
Jak přidat messenger widget do vašeho WEBczech řešení?
1) Nejprve si zdarma vytvořte účet ChatGo.
2) Dále budete potřebovat veřejně publikovanou firemní facebookovou stránku a tu připojíte k messenger widgetu. Podrobný návod naleznete zde.
3) Dalším krokem je propojení ChatGo s vaším WEBczech webem nebo e-shopem.
V administraci ChatGo v sekci Přidat na web -> Vložit messenger widget do webu zkopírujete kód, který vložíte do do vašeho webu nebo eshopu.
V administraci WEBczech přejdete do sekce Marketing > Vložení skriptů a kód vložte do textového pole Hlavička HTML (tag HEAD).
4) V administraci ChatGo v sekci PŘIDAT NA WEB přidejte doménu vašeho webu na seznam povolených domén , na kterém chcete messenger widget umístit. Zadejte název domény a stiskněte tlačítko povolit. Uveďte také všechny subdomény např. obchod.elektro.cz, www.elektro.cz atd..
Povolené domény lze spravovat také přímo v nastavení vaší facebookové stránky.
- Přejděte na Facebook.com
- Najděte vaší stránku
- Přejděte do nastavené vaší stránky
- Sekce pokročilé zprávy -> Domény přidané na seznam povolených
5) Nyní v administraci ChatGo zbývá messenger widget veřejně publikovat.
Pozor, možná widget ještě nepujde publikovat, protože nemáte zadané uživatelské jméno vaší facebookové stránky. Zadejte uživatelské jméno stránky v bodě 3 v sekci PŘIDATE NA WEB (více o uživatelské jméně nazelnete zde).
Hotovo. Gratuluji. Přejděte na adresu vašeho eshopu a messenger widget uvidíte v pravém dolním rohu obrazovky. Messenger widget je připojen a nyní můžete nastavit automatické odpovědi a komunikovat se zákazníky.
Co dělat, když se mi messenger widget nezobrazuje na stránkách?
Kompletní seznam případných problémů se zobrazením messenger widgetu a jejich řešení naleznete zde v sekci návody.
Byl tento článek užitečný? Potřebujete poradit?
Napište mi na messenger nebo na support@chatgo.cz.
Přátelská podpora je skvělý marketing.
Chatgo jsem vytvořil s cílem umožnit brandům komunikovat se zákazníky tak, jak lidé komunikují se svou rodinou a přáteli. Jednoduše, přes mobil, přes Messenger.
Zdeněk Dušátko
Autor projektu Chatgo
Oslovte návštěvníky vašeho webu ještě dnes.