Časté otázky
Kde uvidím všechny zprávy od zákazníků?
Na počítači můžete zobrazit všechny zprávy u vaší Facebook stránky ve složce Doručené zprávy. Přejděte na svou stránku na Facebooku a klikněte na “Doručené zprávy” v horní části.
Na mobilu nebo tabletu si můžete stáhnout aplikaci Facebook Business Suite a přejít do složky Doručené zprávy. Účet stránky můžete také propojit s aplikací Messenger a získat přístup ke všem zprávám tam.
Co všechno budu potřebovat?
ChatGo je nadstavba nad Messengerem a Facebook Chat pluginem. Díky ChatGo budete mít na stránkách vždy nejaktuálnější verzi Facebook Chat pluginu bez nutnosti zásahu do kódu stránky.
Abyste mohli používat ChatGo, musíte mít zveřejněnou stránku na Facebooku. Pokud stránku na Facebooku nemáte, můžete si ji zdarma vytvořit zde.
Mohou chat použít uživatelé bez účtu na Facebooku?
Ano! Mohou pokračovat jako host. Konverzace je pak v chatu k dispozici po dobu následujících 24 hodin.
Vyhovuje ChatGo změnám v pravidlech pro Cookies od roku 2022?
Ano, ChatGo splňuje tzv. režim Opt-in. Facebook Chat plugin nevytváří žádné cookies soubory při zobrazení chat ikony a to ani v módu konverzace jako host, tedy bez přihlášení zákazníka na Facebook.
Cookie se vytváří pouze pro zákazníky kteří se přihlásí na Facebook. Tyto cookies soubory jsou vytvořeny pro doménu facebook.com a souhlas s cookie obstarává platforma Facebook.
Jaký je rozdíl mezi Chatgo a službami jako ManyChat a Chatfuel?
Chatgo se orientuje na webový live chat, který automatický píše podle kontextu, kde se návštěvním webu právě nachází.
1) Live chat zasílá automatické zprávy na základe toho, na jaké podstránce webu začala konverzace. Např.: pro eshop s mobily muže být na detailu iPhonu 11 zasláno: Dobrý den, mohu Vám poradit s výběrem telefonu iPhone 11.
2) Nastavuje se na jakých podstránkách webu se chat bude zobrazovat. Např.: jen pro hlavní stránku a /kontakt
3) Na základě podstránky lze nastavit různé jazykové varianty chatu. Např.: pro /en/about bude mít text v anglickém jazyce a /cs/about zase v českém.
Jaká je výhoda oproti jiným zákaznických chatům?
Chatgo staví na Messengeru od Facebooku, který je velice rozšířen. Uživatel se při zahájení konverzace nemusí registrovat. Vy ho můžete automaticky oslovit jeho jménem a můžete mu kdykoliv odepsat přímo do jeho Messengeru. Kontex rozhovoru se tak nepřesouvá do emailů jako u většiny řešení.
Jaký je rozdíl mezi originálním Chat pluginem od Facebooku a ChatGo?
Facebook Chat plugin je nabízen společností Facebook a umožnuje přidat chatovací okno na vlastní webové stránky. V pluginu probíhá konverzace mezi Vámi a zákazníkem.
ChatGo je nadstavba nad Messengerem a Facebook Chat pluginem. Díky ChatGo budete mít na stránkách vždy nejaktuálnější verzi Facebook Chat pluginu bez nutnosti zásahu do kódu stránky.
ChatGo umožňuje různá nastavení chatu pro různé podsekce webu. Např. lze vytvářet automatické flow zpráv pro jednotlivé stránky vašeho webu. Spustí se pak na základě toho, kde návštěvník poprvé otevřel chat. Např. jiný chat pro www.vasestranky.cz a www.vasestranky.cz/doprava.
Dále ChatGo navíc přináší automatické oslovení zákazníka jeho jménem v pátem pádě, nastavení chatu pro více jazyků podle toho v jaké sekci webu se nachází, tvorbu pokročilých automatických zpráv přes jednoduchý editor, rychlé odkazy v menu chatu, obrázkové a tlačítkové zprávy,…
Velkým bonusem je technická podpora pro nastavení chatu, kterou můžete využít přímo v chatu na této stránce nebo na support@chatgo.cz.
Co dělat, když se mi Messenger chat nezobrazuje na stránce?
Kompletní seznam případných problémů se zobrazením chatu a jeji řešení naleznete zde v sekci návody.

Přátelská podpora je skvělý marketing.
Chatgo jsem vytvořil s cílem umožnit brandům komunikovat se zákazníky tak, jak lidé komunikují se svou rodinou a přáteli. Jednoduše, přes mobil, přes Messenger.
Zdeněk Dušátko
Autor projektu Chatgo
Oslovte návštěvníky vašeho webu ještě dnes.