Časté otázky

Facebook ukončil Chat plugin a již není dále k dispozici. Jak to ovlivnilo ChatGo?

Dne 9. května 2024 byla oficiálně ukončena funkcionalita Chat Pluginu od Facebooku. Tato změna znamená, že uživatelé již nebudou moci využívat Messenger live chat přímo na svých webových stránkách. Nicméně, existuje alternativa, která umožňuje pokračovat v komunikaci s návštěvníky webu pomocí ChatGo messenger widgetu.

ChatGo messenger widget vám nadále umožní mít messenger přímo na vašich stránkách. Pomocí widgetu bude moci uživatel zahájit konverzaci přímo z vaší stránky, ale nově bude konverzace probíhat v aplikaci Messenger nebo ve webové  verzi Messengeru.

ChatGo dále umožňuje různá nastavení messenger widgetu pro různé podsekce webu. Např. lze vytvářet automatické flow zpráv pro jednotlivé stránky vašeho webu. Spustí se pak na základě toho, kde návštěvník poprvé zahájil konverzaci. Např. jiný widget pro www.vasestranky.cz a www.vasestranky.cz/doprava.

ChatGo nadále přináší automatické oslovení zákazníka jeho jménem v pátem pádě, nastavení widgetu pro více jazyků podle toho v jaké sekci webu se nachází, tvorbu pokročilých automatických zpráv přes jednoduchý editor, rychlé odkazy v menu chatu, obrázkové a tlačítkové zprávy,…

Po kliknutí na tlačítko "Napsat přes aplikaci Messenger" se neotevře konverzace s vaší stránkou. Co s tím?

Toto může být způsobeno zadaním špatného uživatelského jména facebookové stránky v sekci PŘIDAT NA WEB. Prosím, nastavte si uživatelské jméno stránky. Více o uživatelském  jméně stránky naleznete zde.

Kde uvidím všechny zprávy od zákazníků?

Na počítači můžete zobrazit všechny zprávy u vaší Facebook stránky ve složce Doručené zprávy. Přejděte na svou stránku na Facebooku a klikněte na “Doručené zprávy” v horní části.

Na mobilu nebo tabletu si můžete stáhnout aplikaci Facebook Business Suite a přejít do složky Doručené zprávy. Účet stránky můžete také propojit s aplikací Messenger a získat přístup ke všem zprávám tam.

 

Co všechno budu potřebovat?

Abyste mohli používat ChatGo messenger widget, musíte mít zveřejněnou stránku na Facebooku a nastavené její uživatelské jméno. Pokud stránku na Facebooku nemáte, můžete si ji zdarma vytvořit zde.

 

Mohou chat použít uživatelé bez účtu na Facebooku?

Konverzace probíhá přímo v aplikaci Messenger nebo ve webovém messengeru. Zákazník tedy musí mít Messenger účet nebo Facebook účet.

Jaká je výhoda oproti jiným zákaznických chatům?

Chatgo není přímo live chat, ale odkazuje do Messengeru od Facebooku, který je velice rozšířen. Uživatel se při zahájení konverzace nemusí registrovat. Vy ho můžete automaticky oslovit jeho jménem a můžete mu kdykoliv odepsat přímo do jeho Messengeru. Kontext rozhovoru se tak nepřesouvá do emailů jako u většiny řešení.

Co dělat, když se mi messenger widget nezobrazuje na stránce?

Kompletní seznam případných problémů se zobrazením widgetu a jejich řešení  naleznete zde v sekci návody.

 Přátelská podpora je skvělý marketing. 

Chatgo jsem vytvořil s cílem umožnit brandům komunikovat se zákazníky tak, jak lidé komunikují se svou rodinou a přáteli. Jednoduše, přes mobil, přes Messenger.

Zdeněk Dušátko
Autor projektu Chatgo

 

Oslovte návštěvníky vašeho webu ještě dnes.