Časté otázky

Mohou chat použít uživatelé bez účtu na Facebooku?

Ano! Mohou pokračovat jako host. Konverzace je pak v chatu k dispozici po dobu následujících 24 hodin.

Jaký je rozdíl mezi Chatgo a službami jako ManyChat a Chatfuel?

Chatgo se orientuje na webový live chat, který automatický píše podle kontextu, kde se návštěvním webu právě nachází.

1) Live chat zasílá automatické zprávy na základe toho, na jaké podstránce webu začala konverzace. Např.:  pro eshop s mobily muže být na detailu iPhonu 11 zasláno: Dobrý den, mohu Vám poradit s výběrem telefonu iPhone 11.

2) Nastavuje se na jakých podstránkách webu se chat bude zobrazovat. Např.:  jen pro hlavní stránku a /kontakt

3) Na základě podstránky lze nastavit různé jazykové varianty chatu. Např.: pro /en/about bude mít text v anglickém jazyce a /cs/about zase v českém.

Jaká je výhoda oproti jiným zákaznických chatům?

Chatgo staví na Messengeru od Facebooku, který je velice rozšířen. Uživatel se při zahájení konverzace nemusí registrovat. Vy ho můžete automaticky oslovit jeho jménem a můžete mu kdykoliv odepsat přímo do jeho Messengeru. Kontex rozhovoru se tak nepřesouvá do emailů jako u většiny řešení.

 Přátelská podpora je skvělý marketing. 

Chatgo jsem vytvořil s cílem umožnit brandům komunikovat se zákazníky tak, jak lidé komunikují se svou rodinou a přáteli. Jednoduše, přes mobil, přes Messenger.

Zdeněk Dušátko
Autor projektu Chatgo

 

Oslovte návštěvníky vašeho webu ještě dnes.