Přidejte si Messenger Chat do vašeho FASTCentrik e-shopu.
FASTCentrik e-shopové řešení se nově stalo partnerem ChatGo a přináší snadné propojení chatu do e-shopu. Díky naší nové spolupráci jsme pro vás připravili návod, jak využít ChatGo v e-shopu naplno.
ChatGo vám nejen usnadní integraci Messenger zákaznického chatu do vašehoo e-shopu, ale hlavně vám umožní používat jeho pokročilé funkce.
V jednoduchém grafickém editoru ChatGo si můžete nastavit automatické odpovědi s tlačítky a obrázky, nastavit oslovení zákazníka jeho jménen v pátem pádě, a nebo připravit jiné nastavení chatu a automatických odpovědí pro různé sekce e-shopu, nastavit si zprávu v nepřítomnosti a mnoho dalšího.
Pokud na dotaz v chatu na webu nemůžete reagovat okamžitě, můžete odpovědět později.
Odpovíte návštěvníkovi přímo do jeho mobilu do aplikace Messenger a to bez jeho předchozí registrace a získávání mailové adresy v chatovacím okně.
Jak přidat Messenger zákaznický chat do vašeho FASTCentrik eshopu?
1) Nejprve si vytvořte účet ChatGo.
2) Dále budete potřebovat veřejně publikovanou firemní facebookovou stránku a tu připojíte k chatu. Podrobný návod naleznete zde.
3) Dalším krokem je propojení chatu s vaším FastCentrik e-shopem.
V administraci ChatGo v sekci Nastavení zkopírujete číslo ID vaší facebookové stránky, které následně vložíte do do vašeho eshopu.
V administraci FASTCentrik přejdete do sekce Nastavení > Nastavení nástrojů > Aplikace 3. stran > Sociální sítě a komunikační nástroje > ChatGo a vložíte ID facebookové stránky a dáte uložit vpravo nahoře.
4) V administraci ChatGo v sekci PŘIDAT NA WEB přidejte doménu vašeho webu na seznam povolených domén , na kterém chcete Messenger chat umístit. Zadejte název domény a stiskněte tlačítko povolit. Uveďte také všechny subdomény např. obchod.elektro.cz, www.elektro.cz atd..
Povolené domény lze spravovat také přímo v nastavení vaší facebookové stránky.
- Přejděte na Facebook.com
- Najděte vaší stránku
- Přejděte do nastavené vaší stránky
- Sekce pokročilé zprávy -> Domény přidané na seznam povolených
5) Nyní v administraci ChatGo zbývá chat veřejně publikovat.
Hotovo. Gratuluji. Přejděte na adresu vašeho eshopu a chat uvidíte v pravém dolním rohu obrazovky. Chat je připojen a nyní můžete nastavit automatické odpovědi a komunikovat se zákazníky.
Co dělat, když se mi chat nezobrazuje na stránkách?
Kompletní seznam případných problémů se zobrazením chatu a jejich řešení naleznete zde v sekci návody.
Byl tento článek užitečný? Potřebujete poradit?
Napište mi do chatu nebo na support@chatgo.cz.

Přátelská podpora je skvělý marketing.
Chatgo jsem vytvořil s cílem umožnit brandům komunikovat se zákazníky tak, jak lidé komunikují se svou rodinou a přáteli. Jednoduše, přes mobil, přes Messenger.
Zdeněk Dušátko
Autor projektu Chatgo
Oslovte návštěvníky vašeho webu ještě dnes.