Jak přidat Messenger chat na webové stránky.

by | May 1, 2020 | Podpora

Naučte se jak přidat Messenger zákaznický chat na vaše webové stránka a přinést na něj chytrý chat s podporou automatických zpráv.

V sekci kód na stránku nejprve povolte doménu webových stránek, na které chcete Messenger chat umístit. Zadejte název domény domény a stiskněte tlačítko povolit. Uveďte také všechny subdomény např. app.chatgo.cz, www.chatgo.cz atd..

Povolené domény lze spravovat také přímo v nastavení vaší Facebookové stránky.

  1. Přejděte na Facebook.com
  2. Najděte vaší stránku
  3. Přejděte do nastavené vaší stránky
  4. Sekce pokročilé zprávy -> Domény přidané na seznam povolených

Dále v sekci kód na stránku naleznete kód chatu, který je nutné vložit do všech vašich webových stránek, kde chcete chat zobrazit. Kód vložte mezi tagy <head> a </head>.

 

Instalace do WordPressu

 

Pokud využíváte redakční systém WordPress, tak je možné využít některý z pluginů pro vkládání skriptů do webových stránek.

Já využívám plugin  Insert Headers and Footers.

Nainstalujte plugin a vložte chatgo kód do sekce headers.

Jak nastavit vzhled

 

1. Přejděte do sekce šablony chatů.

2. Pro různé části webu můžete mít jinou šablonu chatu – tzn. že lze definovat různé jazyky, texty v bublině, barvy chatu a automatické zprávy.

3. Seznam obsahuje zatím pouze  výchozí chat pro celý web. 

(Pozn. Můžete zvolit vytvořit novou šablonu chatu a definovat si vlastní chat.)

4. V záložce nastavení chatu lze definovat jazyk, barvu a další atributy chatovacího okna. Nastavte chat tak, aby odpovídal vašemu brandu.

5.  Lze nastavit zda se uživateli má zobrazovat pouze ikona Messengeru nebo celá bublinka s textem.  Vyskakovací bublina se návštěvníkovi zobrazuje do té doby, než s Vámi zahájí první konverzaci. Následně se mu zobrazuje konverzace s Vámi na celém webu a to po dobu 24 hodin.

Byl tento článek užitečný? Potřebujete poradit?

 

Napište mi do chatu nebo na support@chatgo.cz.

 Přátelská podpora je skvělý marketing. 

Chatgo jsem vytvořil s cílem umožnit brandům komunikovat se zákazníky tak, jak lidé komunikují se svou rodinou a přáteli. Jednoduše, přes mobil, přes Messenger.

Oslovte návštěvníky Vašeho webu ještě dnes.