Jak přidat WhatsApp widget do vašeho eshopu?

1)  Nejprve naistalujte WhatsApp widget doplněk do vašeho e-shopu. Instalaci proveďte zde a následně přejděte do nastavení doplňku přímo v administraci Shoptetu. Propojení -> WhatsApp widget

2) Nastavíte základní vlastnosti widgetu (zobrazení widgetu, barva, texty a umístění)

Důležité je povolit zobrazení widgetu ve vašem eshopu. Můžete vybrat zobrazení na všech zařízeních nebo ho omezit na mobilní telefony nebo PC.

3) Posledním krokem je nastavení kontaktů, na které se budou moci zákazníci obracet.  Celkem můžete mít nastaveny až tři operátory.

4) Zadejte jméno a telefonní číslo v mezinárodní formátu +420123456 resp. +421123456789. Dále můžete povolit příjem zpráv i v offline režimu, uvést roli kontaktu (např. Manager, Odborník na výživu, …) a povolit zobrazení kontaktu ve widgetu.

5) Vyberte avatara nebo nahrajte vlastní fotku ke kontaktu. Dále můžete uvést, kdy je kontakt nedostupný, tvz. offline režim.

6) Nyní je WhatsApp widget zobrazen ve vašem eshopu. Po kliknutí na kontakt se vám otevře WhatsApp aplikace a můžete zahájit konverzaci.

7) Pokud nejste příhlášeni na WhatsAppu, tak budete vyzváni k přihlášení, viz obrázek.

 Přátelská podpora je skvělý marketing. 

Chatgo jsem vytvořil s cílem umožnit brandům komunikovat se zákazníky tak, jak lidé komunikují se svou rodinou a přáteli. Jednoduše, přes mobil, přes Messenger.

Zdeněk Dušátko
Autor projektu Chatgo

 

Oslovte návštěvníky vašeho webu ještě dnes.